term ID:
parent cat ID:61
post ID:11777
category_61
Tartalomjegyzék erről az oldalról: Tippek a Jakuzzi maximális kihasználásához Visszaugrás a navigációra
Az oldal cikkei bevezetőkkel:

Tippek a Jakuzzi maximális kihasználásához

Publikálva:

Az egyik legjobb lehetőség ahhoz, hogy tényleg élvezni tudd a nyugalmat, és kihasználd minden percét a meleg fürdő. Biztos volt már veled olyan, hogy mikor végre hazaértél egy stresszes nap után, nem vágytál másra, csak a fürdőszobára. Nem csoda, hiszen a meleg víz ellazítja a testet, és sokszor a lelket is megembereli, utána mindig frissebbnek érezzük magunkat tőle.

Ajánló: A 4 legnépszerűbb cikkünk...


A wellness szállodák szintén ezért felkapottak, sokan csak ilyen helyre mennek, ha teljes nyugalmat akarnak. Azonban miközben a nyaralásra, vagy a hétvégére várnod kéne, addig van egy lehetőség, hogy mindig élvezd a meleg fürdőt. Ez nem más, mint a saját jakuzzi megvásárlása. Egy buborékoktól hemzsegő víz, a kellemes masszás és a meleg pára rengeteg jó tulajdonsággal rendelkezik, ráadásul nem is kell annyi mindenre odafigyelned. Nézzük, hogy mit tehetsz azért, hogy mindig élvezd a jakuzzidat.

Hőmérséklet

Először is, fontos megfelelően szabályozni a hőmérsékletet. Itt nem a szobára kell gondolnod, vagy a kinti időjárásra, hanem a jakuzzi vizére. Ha azt akarod, hogy a tested mellett az elméd is teljesen feltöltődjön, akkor győződj meg arról, hogy a víz hőmérséklete tökéletes, ellenkező esetben kontra produktív lehet. A vér jobb áramlásához és az izomszövetek megnyugodásához a víz hőmérsékletének 35 és 38 fok között kell lennie, így a test nemcsak kipiheni a hétköznapok fáradalmait, hanem élvezi is a fürdőzést.

Merülj el

A jakuzzi akkor fog ténylegesen hatni rád, ha teljesen elmerülsz benne. Nem elég, ha csak mellé ülsz, és mondjuk belelógatod a lábadat, ahogy az sem, ha fél órán keresztül üldögélsz, viszont a víz alig lepi el a derekadat. Ahhoz, hogy kihasználd a hidroterápia összes előnyét, bizony el kell merülnöd benne. Ráadásul, ha még hatékonyabb masszást akarsz, akkor a fúvókák helyét is érdemes ellenőrizni.

Nem mindegy, hogy pont téged talál el, vagy a kiáramló levegő fele a tested mellett szökik tovább. És ha már a fúvókákról van szó, akkor az intenzitásukat is lehet szabályozni, sok jakuzziban pedig színek is beállíthatóak.

Figyeld az időt

Önmagad és a jakuzzi tisztasága érdekében feltétlenül zuhanyozz le, mielőtt befeküdnél a kádba. A testünkön rengeteg szennyeződés található, krémek, smink, az utca pora, ezt jó lemosni előtte. Sokan azt javasolják, hogy 30 perc fürdőzés elegendő, de ha mégis többre vágyunk, akkor inkább szálljunk ki, és pihenjünk kicsit. A test, főleg a szív elfáradhat a melegebb vízben, így engedd kicsit fellélegezni.

Ki használhatja?

Kismamáknak nem javasolt a jakuzzi használata, úgyhogy érdemes lemondanod róla 9 hónapig, ha áldott állapotba kerültél, bár mindig megbeszélheted az orvosoddal. A gyerekek használhatják, de nem szabad őket egyedül hagyni. Ha pedig rád egyik sem igaz, akkor máris kedvedre belevetheted magad a buborékok közepébe, és akár mindennap használhatod ezt a pihentető fürdést.

Az a bizonyos karbantartás

Utolsó tanácsként jegyezd meg, hogy a helyes és rendszeres karbantartás gondoskodik majd arról, hogy ne csak pár hónapig, vagy pár rövid évig tudd használni a jakuzzit. A karbantartási díjról konzultálhatsz már a vásárlás előtt.

Visszaugrás a navigációhoz